Et par trinn opp

Merkevaren Escalia fra Hagen AS skal styrkes og spisses. Etter vårt arbeid med samme kunde for Stryntrappa, fikk vi oppgaven også med Escalia. Kreativ strategi, navn på trapper, fotoide, katalog, forhandlermateriell og nettsted til Escalia er noen av tingene vi har gjort. Vi fortsatte samarbeidet med stylist Susanne Swegen og 3D-byrået Pikcells, etter et veldig godt samarbeid og resultat rundt Stryntrappa. Det skulle tegnes 17 unike miljøer, som resulterte i en flott katalog og ny nettside.

Visuell identitet


Kunde: Escalia, Hagen


www.escalia.no

     
  • Brosjyre, 3D, foto, styling
  • Brosjyre, 3D, foto, styling
  • Brosjyre, 3D, foto, styling
  • Brosjyre, 3D, foto, styling
  • Brosjyre, 3D, foto, styling
  • 3D design
  • Brosjyre, 3D, foto, styling
Toppen