God DRIW

Vi i ELLE mELLE har utviklet nytt navn og ny profil for DRIW.

 

De utvikler forretningskritiske lagersystem for aktører i hele Norge og de kom til oss med et ønske om å oppfattes visuelt slik de og kundene deres oppfatter dem faglig.

 

Vi startet derfor med et forprosjekt som avdekket bedriftens personlighet, både sett innenfra og utenfra, slik at vi ble bedre kjent med kunden. Dette gjorde at vi fikk en tydelig oversikt over bedriftens historie, målgruppe, konkurrenter og sist, men ikke minst, verdier.

 

Etter et halvt års samarbeid var det nye navnet og den nye profilen klar, og selskapet bestemte seg for at lokalene måtte gjenspeile den nye identiteten. Vi fikk derfor være med på utvikle en plan for hvordan interiøret skulle se ut. Dette var et spennende prosjekt for oss å være med på og det var kjekt at det hele ble gjennomført med god DRIW.

Visuell identitet og navn


Kunde: DRIW


www.driw.no

     
Toppen