Plass til mer

Hagen er en familiebedrift som tilbyr skreddersydde norskproduserte kvalitetstrapper og de er en av våre trofaste kunder. Vi har blant annet vært med på å utvikle kreativ strategi, profil og katalog for merkevarene Escalia  og Stryntrappa.

 

Denne gangen hadde vi gleden av å utarbeide et verbalt konsept som Hagen kunne bruke i markedsføringen av det nye tilleggsproduktet Stryntrappa Garderobe, Kontor og Bod.

 

Et problem stadig flere erfarer er mangel på plass i hjemmet og Hagen ønsket å løse dette ved å utnytte arealet under trapper. Deres nye tilleggsprodukt gjør det derfor mulig å få tilpasset smarte løsninger under den Stryntrappa man velger å kjøpe.

 

Ettersom målet med produktet var å skape mer plass, ble det naturlig for oss at det verbale konseptet skulle være ’Plass til mer’. ELLE mELLE laget alt av markedsmateriell og designet brosjyrer. I tillegg produserte vi Google annonser og skisse til innhold som publiseres på sosiale medier.

VERBALT KONSEPT


Kunde: Plass til mer, Hagen




     
Toppen