Plass til mer

Uansett hvor du bor, så blir det aldri nok plass. Ikke til hverken klær, ting og tang eller leksene til barna. Velger du Stryntrappa kan imidlertid problemet være løst.

 

Hagen AS har nemlig utviklet tre helt nye tilleggsprodukter; Stryntrappa Garderobe, Stryntrappa Kontor og Stryntrappa Bod. Vår oppgave var å utvikle et konsept som de kunne bruke i lanseringen av de nye produktene.

 

Etter å ha jobbet kreativt sammen med Hagen, så landet vi til slutt på navnet og lanseringskonseptet Plass til mer. For enten det er snakk om kontorplass, bod eller garderobe, så handler det om å ha plass til mer. Mer av det du savner. I tillegg til konseptet har vi jobbet med alt av markedsmateriell til lanseringen. Både til digitale flater og trykk.

 

Vi takker Hagen for nok et spennende prosjekt og for et godt samarbeid. Fikk du lyst på plass til mer? Se nærmere på løsningene her.

VERBALT KONSEPT


Kunde: Plass til mer, Hagen




     
Toppen