TEMPRA

Kulde & Elektro kom til oss med et ønske om å utvikle en ny merkeidentitet for få frem at de er spesialister på både kulde – og varmepumpeteknikk, ikke bare kjøl- og fryseløsninger. Vi utviklet en kreativ strategi og en ny identitet som er i tråd med bedriftens verdier, ønsker og tjenester.

 

Det nye navnet, TEMPRA, spiller på ordet `temperatur´ for å få frem at bedriften dekker kundenes behov for både varme og kulde – de dekker behovet for riktig temperatur.

 

Vi utviklet også en «pay-off» som forteller mer om bedriften. De har 24 timers service, de er alltid til stede og de bryr seg om kundene sine. Valget falt derfor på  ’I høyeste grad tilstede.

 

Sist, men ikke minst, så designet vi en ny logo med farger som gjenspeiler likevekten mellom kaldt og varmt. I tillegg ønsket kunden å beholde den eksisterende hjemmesiden, så vi oppdaterte derfor fonter og farger slik at de er i tråd med den nye visuelle identitet.

NAVN, VISUELL IDENTITET OG PAY-OFF


Kunde: Tempra




     
Toppen