Uansett hvem vi jobber med eller hva oppdraget er, begynner vi alltid med å sette oss inn i kundens hverdag. Hvordan de jobber, hvem deres kunder er, hvordan konkurrentene kommuniserer og hvilke utfordringer det aktuelle oppdraget skal løse.
Strategi
I en workshop sammen med kunden bruker vi strategiske metoder for å definere hvem de er og hva de ønsker å stå for. Dette danner grunnlag for videre arbeid med merkevaren og er et godt fundament for både oss og kunden i videre samarbeid.
Navn
Et navn blir en del av personligheten din. Derfor må det klinge bra både i morgen og i overmorgen. Det må ha en betydning som er i tråd med identiteten din og med målgruppens forventninger. Det må kunne registreres i nødvendige klasser og markeder. Vi hjelper deg gjerne å finne det navnet som er riktig for deg.
Visuell identitet
Med fundamentet på plass hjelper vi deg med å utvikle din visuelle identitet. Den skal formidle historien din og verdiene dine på en måte som engasjerer målgruppen. Da er ikke en logo nok. Hele det visuelle universet må stemme på tvers av kanalene dersom du skal oppnå den troverdigheten som kreves. Vi tror på grafisk designs evne til å engasjere mennesker og å fange dem gjennom visuell og verbal historiefortelling.
Emballasje
Gjennom strategiske prosesser sammen med våre kunder, og etter at den visuelle identiteten er på plass, skaper vi effektiv og salgsutløsende pakningsdesign som skal tiltrekke seg målgruppen.
Digitale løsninger
Kravene folk flest har til digitale løsninger blir stadig større. I tillegg til at identiteten din skal komme tydelig frem, må løsningene være enkle å bruke. Derfor samarbeider vi med de råeste utviklerne for å gi dine kunder den beste brukeropplevelsen når de er innom nettsiden, nettbutikken eller appen din. Vi hjelper også med å fylle de digitale løsningene med engasjerende og relevant innhold så du er klar for å møte målgruppen din på best mulig måte.
Tekst
Å levere en sterk, inspirerende og autentisk fortelling, kommunisert i riktig "stemme" og gjennom de rette kanalene, er avgjørende for at merkevarer kan nå kundene sine på en meningsfull måte. Måten du snakker med folk på er med på å definere identiteten og merkevaren din. Basert på innsikt og målgruppeforståelse finner vi din stemme. Enten du skal skrive til sosiale kanaler, trykt markedsmateriell eller nettside.
Sosiale medier
Sosiale medier som Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube og Pinterest er en stor del av hverdagen til de aller fleste. Det betyr ikke at du må være tilstede overalt. Basert på de funnene vi gjør i innsiktsfasen hjelper vi deg å velge de kanalene som er riktig for deg og din merkevare. Deretter ser vi på hvordan du kan bruke de aktuelle kanalene på en måte som engasjerer og gir verdi til målgruppen, samtidig som du styrker merkevaren din. Vi ser på alt fra "tone of voice" og bildestil, til bruken av "emojis", relasjonsbygging og kundestøtte. Når dette er på plass kan vi hjelpe deg å planlegge innholdet ditt, produsere det og til og med drifte kontoene for deg.
Tjenestedesign
Tjenestedesign handler om å skape gode brukeropplevelser. Gjennom kreative og strategiske designmetoder utvikler vi tjenester, som dine kunder og ansatte vil trives med å bruke, igjen og igjen. Våre metoder er inspirert av den anerkjente innovasjonsmetodikken Design Thinking, og vi jobber systematisk sammen med deg for å skape den beste løsningen for akkurat dine brukere. Gjennom grundig innsikt i behov og brukerreise, engasjerende visualiseringer, prototyping av løsninger og verdifull brukertesting, kan vi hjelpe deg å skape tjenester som begeistrer.